Escola Marià Cubí i Soler voor iPhone

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Efficiënte Communicatie App voor Ouders

De Escola Marià Cubí i Soler-app is ontworpen voor ouders, voogden en wettelijke tutors van ingeschreven studenten aan de Escola Marià Cubí i Soler in Malgrat de Mar. Deze gratis educatieve applicatie faciliteert directe en realtime communicatie tussen de school en gezinnen, waardoor de betrokkenheid van ouders bij de opleiding van hun kinderen wordt vergroot. De app is geïntegreerd met het Blok Academy-platform, waardoor naadloos beheer door schoolprofessionals en de AMPA (Associació de Mares i Pares d'Alumnes) mogelijk is.

Belangrijke functies zijn onder andere het ontvangen van schoolaankondigingen en communicatie, het ondertekenen van noodzakelijke machtigingen, berichten met de toegewezen klastutor, toegang tot school- en AMPA-informatie, en het gebruik van diensten met betrekking tot schoolmaaltijden en de academische kalender. Deze uitgebreide aanpak zorgt ervoor dat ouders geïnformeerd en verbonden blijven met de onderwijscommunity, waardoor het een waardevol hulpmiddel is voor het vergroten van de betrokkenheid van ouders.

Programma is beschikbaar in andere talen

Escola Marià Cubí i Soler voor iPhone

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.1.20

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Escola Marià Cubí i Soler

Heeft u geprobeerd Escola Marià Cubí i Soler? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.